۶ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

تور گرجستان

تور گرجستان ارزان یکی از بهترین تورهای توریستی ارزان قیمت می باشد و افراد می توانند با انتخاب آن از جاذبه های گردشگری گرجستان دیدن و همچنین از آب و هوای خوب این کشور لذت ببرند. کشور گرجستان یکی از کشورهای سرسبز و نیمه اروپایی می باشد که سفر با تور گرجستان زمینی موضوع اصلی بحث مامی باشد. افرادی که دوست دارند مناطق مختلف را بشناسند و یا افرادی که قصد سفر به گرجستان را دارند تا پایان مقاله و اطلاع از قیمت تور گرجستان با ما همراه باشند.

۲۹ آذر ۹۸ ، ۱۸:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سمین سما

تور ارمنستان

 کشور ارمنستان در نواحی قفقاز جنوبی واقع شده است. این کشور از سوی شمال همسایه کشور گرجستان ، از سوی شرق همسایه جمهوری آذربایجان، از غرب همسایه ترکیه و از سوی جنوب اب نخجوان مرز مشترک دارد. ایروان پایتخت کشور ارمنستان بوده و واحد رسمی پول این کشور درام است. در سفر با تور ارمنستان متوجه خواهید شد که هنوز هم در برخی از مناطق این شهر سنت ها پابرجا می باشد. هنگامی که به کشور ارمنستان سفر می کنید به فرهنگ و آداب و رسوم آن ها احترام بگذارید، این بدان معناست که باید به نحوی رفتار کنید که نشان دهید فرهنگ آنها برای شما قابل احترام است. مترو این کشور تا ساعت 11 در خدمت مسافرین می باشد. ششهروندان کشور ارمنستان بسیار خوشرو و مهربان می باشند و همواره در معاشرت با مسافرین و غریبه ها پیشگام هستند به این دلیل در سفر با تور ارمنستان زمینی یافتن آدرس هایی که مدنظر شماست کاری راحت است. برای اطلاع از قیمت تور ارمنستان با ما تماس بگیرید

۲۹ آذر ۹۸ ، ۱۷:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سمین سما

تور روسیه

چنانچه قصد خرید یا رزرو تور روسیه اززان را دارید در این متن با ما همراه باشید. کشور روسیه از نظر مساحت پهناورترین کشور دنیا است و به علت وسعت زیاد با کشورهای زیادی از مرز مشترک دارد. این کشور پر است از مکان های دیدنی که دیدن آنها خاطره خوبی برای مسافران تور به روسیه می باشد.تور های متعدد توریستی که مقصد آنها کشور روسیه می باشد از جمله این تورها می توان به تور مسکو، تور شبهای سفید سن پترزبورگ و تور شهر زیبای ساحلی سوچی اشاره کرد. کشور روسیه پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی صنعت توریست خود را بهبود بخشید و از مقاصد گردشگری محبوب در بین مسافران شد. به طوری که به گفته سازمان گردشگری روسیه در سال 2016 حدود 25 میلیون نفر به قصد دیدار از روسیه به این کشور سفر کردند. برای اطلاع از قیمت تور روسیه با ماتماس بگیرید.

۲۹ آذر ۹۸ ، ۱۴:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سمین سما

تور مالزی

این مقاله راهنمای خوبی جهت شرکت در تور مالزی برای متقاضیان می باشد. پیش از سفر به هر کشوری بهترین کار کسب اطلاعاتی از آن کشور و ملزومات سفرتان می باشد. اطلاعاتی همچون نوع آب و هوا، اماکن توریستی و نوع پرواز همه از دانستنی های مالزی بحساب می آیند.کوالالامپور پایتخت این کشور از دیدنی ترین شهرهای مالزی می باشد. این شهر سالانه شاهد مسافران و گردشگران خارجی زیادی است که با تور به مالزی ارزان به این کشور سفر می کنند. اگر به دنبال بهترین جا برای غواصی هستید سیپادان مالزی بهترین انتخاب است پس چنانچه از علاقه ‌مندان به این تفریح هستید و مشتاق تماشای دنیای زیر آب هستید، با تور مالزی ارزان به این کشور سفر کنید.

۲۹ آذر ۹۸ ، ۱۴:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سمین سما

تور دبی

شهر دبی از مشهورترین و محبوبترین شهرهای توریستی دنیا می باشد. با رزرو تور دبی می توانید در کمترین زمان جاذبه های آن را مورد بازدید قرار دهید. طبق تحقیقات انجام شده نشان می دهد که جاذبه های توریستی تور دبی بالاترین استقبال را در تور دبی لحظه آخری به خود اختصاص داده است. در این مقاله برآن شدیم تا امکانات و شرایط تور دبی ارزان و جاذبه های دیدنی این منطقه زیبا را مورد بررسی قرار دهیم.

۲۹ آذر ۹۸ ، ۱۴:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سمین سما

تور باکو

تور باکو می تواند یکی از بیادماندنی ترین تورهایی باشد که هر توریستی می تواند تجربه کند. این شهر زیبا در نقطه اتصال اروپا و آسیا از جاذبه های دیدنی زیادی برخوردار است.  به سبب وجود بندر در این شهر به آن شهر « وزش باد»، «شهر بادها» یا «شهری بر روی تپه» نیز گفته می شود. این شهر از هر لحاظ پایتخت کشور آذربایجان است. در سفر با تور باکو زمینی و یا تور زمینی باکو می توانید از جاذبه هایی که در این متن بازگو می کنیم دیدن کنید.

۲۶ آذر ۹۸ ، ۰۰:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سمین سما